Sidor

TORSDAGSTEMA

Om att visa inredning, lusten att skapa och inspirera

tema | fri tolkning


Att blogga utifrån ett av någon annan angivet tema kan för någon kännas lite fantasilöst och påtvingat medan någon annan känner frihet och utmaning att skapa ett eget uttryck utifrån någon annans ord eller tanke. Torsdagstemat här på Fabriken har visat sig vara något som många av oss tycker om att liksom hålla i handen när bloggbacken känns brant och fantasin är som ett skrumpet rönnbär.
 
 

finaste ugglorna  av Anna Grundberg har landat hos mig


Men denna vecka lämnas startfältet fritt och du styr själv vilken slags inspirationsprodukt du vill visa. Den enda tanken och riktlinjen du ska bära med dig är att det ska vara relaterat till inredning och lusten att skapa och inspirera. Susar det till i magen och prestationskraven andas dig i nacken? Synd och lite onödigt. Det behövs ju verklige inte. Vi bloggar och möts i Fabriken utan tvång och prestige. Glöm inte det!

tina | fabriken



FABRIKSLOGGA [140px]

3 kommentarer:

  1. Åh så kul att fabriken är uppe igen :D det hade jag helt missat.
    Kram
    /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Så flott at Fabriken er åpen igjen. Kjenner meg heime her :)
    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  3. Så skoj att allt är igång igen. Det föll mig helt ur minnet i går, men nästa vecka inställer jag mig för tjänstgöring igen :) Heja!

    SvaraRadera